Restaurace ČR

Hospody a restaurace Plzeň - PilsnerPubs je katalog pohostinských zařízení, klubů, restaurací a hospod v Plzni. V naší databázi si můžete snadno vybrat Váš oblíbený podnik podle hodnocení a uživatelských recenzí. Možnost vyhledávání dle piva, druhu kuchyně, dle okresu, lokality nebo kraje. Možnost řazení dle hodnocení.
Hospody a restaurace Plzeň


Registrace | Zapamatovat

Možnosti inzerce zde

A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V Z

Pilotní foto Wallis
By: ambiente

Wallis

502.5200II. cenová kategorie (do 20-26kč/pivo)
Hodnocení 2.52
Adresa:Palackého 11 Restaurace II. cenová kategorie (do 20-26kč/pivo) fotbálek šipky kulečník bezbariérový přístup letní zahrada Popularity: 12
Co to je?
Plzeň - Centrum, 30100
Telefon:+420-377-220-268
WWW:http://www.wallis.cz
email:není uveden


Cafe bar Wallis je poměrně velký (kapacita 120 míst) s hodně místy k sezení nedaleko centra Plzně. Prostředí je čisté a upravené. Je zde vyžití všeho druhu jako šipky, fotbálek nebo kulečník a stejně tak si sem přes den můžete skočit na jídlo. V létě přijde vhod terasa otevřená do starého dvora.

V nabídce restaurace najdete jídla tradiční české kuchyně, aktuální denní menu, bezmasá jídla, těstoviny, široký sortiment specialit minutkové kuchyně a výběr z více než 40 druhů coctailů.

Otevírací doba:

Po-Čt 10:30 - 24:00

Pá 10:30 - 02:00

So 11:30 - 02:00

Ne 11:30 - 24:00

V podniku se čepuje - Gambrinus 10° - Gambrinus Excellent 11° - Plzeňský Prazdroj  - Radegast Birell .

Kuchyně - česká a staročeská - mezinárodní - vegetariánská.

Kategorie - Restaurace





zarran
15. září 2014 | 20:44

Restauraci jsme navštívili v poklidnou neděli kolem oběda, celkem nás v lokále bylo asi 10, takže žádný fofr - a přesto jsme obsluze dali zabrat.

Slánky se na stolech objevily až když část z nás dojedla (číšník je všechny doplňoval na baru, ale kdybychom si o ně řekli, tak by je přeci přinesl - jeho slova). Na polévky jsme čekali skoro stejně tak dlouho, jako na jídlo, takže nám je donesli téměř naráz, na 4 hlavních jídlech pak byly 4 větší či menší chyby (popletená objednávka). Polévky byly dobré, jídlo pak spíš průměr. Ceny masa zdaleka neodpovídaly porcím. Na závěr jsme pak dostali účet z pokladny, na kterém ale spousta položek chyběla a číšník je dopisoval a dopočítával ručně. Na pustou hospodu teda opravdu chabý výkon...

TMC
23. říjen 2012 | 10:12

V minulém týdnu jsme navštívili Wallis 2x ve větším počtu. Netuším, zda to bylo zmateností obsluhy nebo úmyslem, ale pokaždé se nám snažili naúčtovat něco "málo" navíc. Jídlo a pití průměrné. Z tohoto důvodu Wallis ano, pokud hledám průměr a musím si hlídat útratu ve společnosti 6 a více lidí...

kapoo
22. říjen 2012 | 11:24

Zpocatku jsem nechapal co pan Zak s restauraci dela, jelikoz uz od prichodu a privitani toho arogantniho chlapa, ktery mi pripadal jako cisnik, pozdravil s cigarem v hube a tocil pri tom. pivo, tak uprava jidelniho listku ve kterem je spousta nesmyslu, kvalita jidla a ceny sileny a o pomerancich a spine na zachodech i v lokale. Zjistil jsem ze s wallisem nema nic spolecnyho coz je jen spolecnyho a ze nyni vede restauraci ta obezni pani co vysedava s nejakymi albanci u stolu. Kdyz jsem to videl, radeji jsem si neztezoval a sel pryc. Kazdopadne velka skoda pane Zak, jestli mate nekde jinde napiste ... Kazdopadne Wallis od ted uz nikdy !!!

kokomil
27. březen 2012 | 20:43

Buď jsem měl v posledních týdnech štěstí na tu lepší směnu, nebo se ve wallisu vyměnil kuchař, tak jako tak poslední dvě návštěvy zanechaly dobrý dojem. Zatímco ještě na podzim se hojně využívalo umělých dochucovadel a omáček(dokonce i kachna byla podlitá nějakou růžovou chemií), tak v tomto měsíci jsem si pochutnal na výborně udělané kachně se zelím, a naposled výtečnou svíčkovou. A i polévky se razantně zlepšily. Přetrvávajícím problémem je teplota jídel, která by měla být podstatně vyšší.

jitkaaa
22. březen 2012 | 11:06

s kamarádkou jsme si objednaly steak. Slečna se vůbec nezeptala jak ho chceme což nám po chvilce došlo tak jsme za ní šly k baru dokončit objednávku a objednaly jsme si ho medium-rare. To, co nám po půl hodině přinesla bylo upečené k smrti a proto jsme se ozvaly že takhle jsme to nechtěly. Slečna servírka se zmohla jen na to aby mi oznámila, že kuchaři ale říkala že to má být medium (taky špatně, mělo to být medium-rare). Naštěstí šel okolo nějaký nadřízený a slečně okamžitě nařídil jídlo odnést a přinést znovu, pokud máme čas čekat. Čas jsme měly, ovšem to co nám bylo přineseno podruhé bylo taky víc než well done. Měly jsme hlad tak jsme to snědly, ale žádná výhra. Kromě toho ani jedna porce nebyl klawsický steak ale maso krájené podivně napůl po vlákně a na něm ještě jakési přídavky (kuchař asi netrefil gramáž). Takže obrovské zklamání, myslím, že jídlo za téměř tři stovky by mělo být tak jak se patří.

Hana
6. únor 2012 | 08:56

V reatauraci Wallis jsem se svými příbuznými oslavila své kulaté narozeniny. Co pan Źák slíbil, to také bylo splněno. V tomto podniku jsem byla již popáté a vždy jsem byla spokojena dříve díky panu Zelenkovi a jeho kolektivu, ať to byla např. oslava silvestra, či realizace poukazu ze Slevomatu. Panu Žákovi držím palce, aby podnik jen vzkvétal, myslím, že Plzeň takovýchto restaurací potřebuje víc.

michal2222
30. říjen 2011 | 14:39

LB:

Pane vedoucí takto okatě to opravdu nezachráníte. Radší věnujte energii tomu, jak být lepší restauratér, než vymýšlení komentářů do diskuzí.

LB
18. říjen 2011 | 19:13

Dobrý den, 1. 10. 2011 jsme v této restauraci slavili svatbu. Vše dopadlo nad naše očekávání. Nám i hostům se vše moc líbilo. Jídlo bylo velice chutné, obsluha na výbornou. Všem vřele DOPORUČUJEME.

patti
3. říjen 2011 | 08:32

Dobrý den,

páteční zážitek v restauraci Wallis mě přiměl zaregistrovart se na tyto stránky. Zakoupila jsem si asi za 360 Kč voucher "prý" v hodnotě přes 700 Kč na 1kg grilovaného masa (400 g kuřecí steak, 400 g vepřová krkovice, 200 g vepřová svíčková)+400 g grilované zeleniny a 200 g barbecue omáčky. Za to, co nám bylo předloženo, bych normálně nedala ani těch 300 Kč, masa bylo určitě podstatně méně než 1 kg a ještě bylo tvrdé. Zelenina měla taky do 400 g daleko. Ale pozvali jsme známé a než nám bylo jídlo přineseno, měli jsme takový hlad, že už jsme neměli chuť se dohadovat. Na to asi majitel spoléhá. Jedině snad omáčka byla dobrá. Obsluha taky nic moc. Děvčata sice usměvavá, ale kolem našeho stolu s prázdným špinavým nádobím chodila tak dlouho, až jsme sami museli požádat o uklizení. Celkově jsme v této restauraci byli podruhé, ale protože ani při první návštěvě před cca 2 lety jsme nebyli spokojeni, byla to nejspíš návštěva poslední.

REPEC
14. září 2011 | 21:27

NEVÍM KDO JE MAJITELEM ALE DOUFÁM ŽE NE TEN MLADÍK. CHTĚL BYCH ORODOVAT ZA SNÍŽENÍ NÁJMU A PROSÍM ZA UŠETŘENÉ PENÍZE NAJMOUT PERSONÁL CO NĚCO UMÍ. KUCHYNĚ JEŠTĚ JDE. DĚKUJI

simi
12. září 2011 | 13:27

V pátek jsem, jako už po několikáté zašla do restaurace Wallis, a k mému obdivu mi bylo zděleno,že tak užasnej číšník, který tam dělal, tam již nepracuje...... Jsem zklamaná, protože tak schopného a milého číšnika jsem doposud nikde neviděla. Milej a komunikativní,že jsme se s holkama tak dlouho nezasmáli...... Je to škoda!!! Jídlo bylo super, ale chyběl nám tam ten pan vrchní. :-(

joseftoupal
4. červenec 2011 | 13:53

V patek vecer jsme navstivili s pritelkyni a kamaradem Wallis, nejprve me prekvapilo, ze je zde malo lidi. V patek jsme ocekavali daleko vice lidi. Drive jsme do Wallisu chodili velice radi. Po patecni zkusenosti uz tomu tak vubec ale neni. Byla zde nova obsluha a to neprijemna na prvni pohled. Nejvetsi vrchol nastal v okamziku placeni. Za 3 presa s mlekem a 2 coca coly po nas pan cisnik chtel 255,-. Po nasi reklamaci se vehementne divil, ze jsme nemeli 4 piva. Dovrsil vse vetou: Tak teda holt 150,-. Slusne vychovani a omluva by v danem pripade nebyla na skodu. Nic z toho jsme se nedockali. Pri odchodu na nas jeste arogantne kricel pres pul hospody nashle. Vim jedno, jakmile bude v tomto podniku tato smena, okamzite se otacim a odchazim jinam. I v bufetu na stojaka k vam maji lepsi chovani

anteena
30. červen 2011 | 16:02

Náhodou jsem se podívala na hodnocení tohoto podniku a nestačím se divit. Také jsem si koupila voucher na zmiňovaný biftek s grilovanou zeleninou a bramborem a vše bylo naprosto perfektní, biftek jak jsme si ho přáli, omáčka dokonalá a příloha také. Obsluha milá a rychlá. Byla to však první a zatím poslední návštěva od změny majitele a podnik jsem navštívila již na podzim. Nyní se tam chystám a doufám, že podobnou zkušenost jako uživatel kuchar nezažiju a jednalo se pouze o vyjímečný "špatný den".

Moje další zkušenost ze začátku měsíce: jídlo - opět dobré, nezklamalo, pochutnali jsme si, obsluha tragická - při prvním objednání pití jsme museli 3x připomínat, co všechno bylo součástí objednávky a po donesení pití a následně jídla k nám už obsluha nedorazila, takže jsme dojedli a šli o kus dále...

Aga
30. červen 2011 | 11:45

Tento podnik je co se týče personálu a obsluhy zatim nejhorší jaký jsem kdy navštívila, Pouze jeden jediný číšník se choval jako profesionál, všichni ostatní počínaje údajným majitelem, který budil dojem spíše plážového playboye, konče číšnicemi, které jsme po přinesení jídelních lístku už neviděli. přesto že jsem poprosila o rychlou přípravu pokrmů, které nebyli nijak složité, trvalo to cca 50 min. To co přinesli na stůl jsem ještě neviděla: zeleninový salát v hodnotě 99,- kč obsahoval pouze dvě rozkrojená cherry rajčátka,4 hodně malinké kousky kuřecího masa, asi půlku žluté papriky, půlku zelené papriky a kus hrubě nakrájený okurky, která byla i s igelitovým obalem. To vše by se ještě dalo prominout stát se to může každému. Ovšem pan majitel mi odpověděl že to není nic škodlivého a arogatně pronesl " tak jsem vás dámy pozval" mrsknul příbor do talíře a odešel. Sami tedy zvažte zda do takového podniku chodit či ne...

kava
30. červen 2011 | 09:00

Návštěva restaurace Wallis je za posledních několik let jedna z mých nejhorších zkušeností v Plzni. Od příchodu obsluhy, strávený čas čekáním, po jídlo a nepříjemné chování majitele restaurace. Ještě pochopím, že se může přihodit a jídlo se ne vždy podaří připravit včas (tři saláty, jedny palačinky, zmrzlinový pohár a hotovku játra - cca 50 minut?), co však odmítám akceptovat je arogantní chování, trapné poznámky typu "tak já holt přijdu ještě popátý... a teď už musím pošestý" (přímo od majitele restaurace!) a špatně připravené jídlo. To je naprosto vrchol kulinářského pekla, jak píše martyn níže...

Vážený pane majiteli, několik rad, jak má vypadat znamenitá obsluha, pokud si chcete udržet alespoň nějakou klientelu, protože máte skutečně jednu jedinou příležitost, jak udělat první dobrý dojem.

Znamenistá obsluha (cituji z veřejně dostupné příručky hotelové školy):

o Je přívětivá, přátelská a zdvořilá

o Má vědomosti

o Je efektivní

o Dobře načasovaná

o Flexibilní

o Konzistentní

o Účelně komunikuje

o Buduje důvěru

o Převyšuje očekávání

Bohužel, u vás jsem nezaznamenala ani jedno. Snad jen konzistentní nezdvořilost a ignoraci.

Najde-li zákazník v salátu (mimochodem, ten "salát" neviděl ani z rychlíku) kus plastového obalu z okurky, základem zákaznického servisu na úrovni je minimálně se omluvit a nabídnout řešení, aby host odcházel s pocitem, že i když jídlo bylo nic moc, servis byl přesto příjemný. A ne abyste mrskul vidličkou do talíře. To byl skutečně vykřičník za celým nepovedeným vystoupením. Ačkoliv víno, pohár a palačinky byly dobré (co se však na tom dá "zkazit", že), nemohu Váš podnik doporučit. Naopak všem díky této zkušenosti doporučuji, aby se Vám zdaleka vyhnuli, pokud si nechtějí zkazit den (jídlo, které jste nás nakonec nenechal zaplatit, totiž za ty nervy dnes již nikoho nevytrhne).

barbucha.strasidlo
29. červen 2011 | 23:56

Tento podnik v žádném případě nemohu doporučit. V poloprázdné restauraci jsme na 4 jídla čekali přes 50 minut, donesla je velmi nepříjemná obsluha (údajně majitel restaurace), kterou obtěžovalo to, že si zákazník cokoliv přeje. To, co jsme dostali na stůl nebylo jídlo ale asi nějaký OMYL! Nedochucené, plavající v nějakém oleji a absoultně neodpovídající ceně. Je mi líto, ale sem už ne.

mrozu
14. červen 2011 | 23:37

Stejná zkušenost jako anteena, navzdory negativním hodnocením mi přisly steaky zde výborné, v nejbližší době se chystám prověřit ještě polední menu, tak se uvidí ;)

kuchar
3. červen 2011 | 13:32

Nikdy jsem do takovýchto recenzí nepsal, ale musím se s ostatními podělit o zážitek. Byl jsem pozván rodinou na bifteky zakoupené na slevomatu. Akce byla 200g biftek z pravé argentinské svíčkové, opečené brambory a restovaná zelenina. Byla pozvána skoro celá rodina 8 lidí. Ale co jsme dostali byla ostuda a lituji že jsme do tohoto podniku kdy vkročili. Obsluha pomalá i při skoro prázdném podniku, objednanou polévku jsme dostali po skoro hodině a ještě všichni studenou. Ale to největší překvapení teprve přišlo. Při objednávání bifteků se nás servírka všech ptala, jak chceme propéct bifteky,čímž u mě trochu podnik stoupl na úrovni. Ve finále po více jak hodině jsme je dostali všichni SPÁLENÉ, brambory nebyly vůbec opečené, ale jen "ohřáte v oleji", byly ve tvaru kostek tak 1, 5 cm X 1, 5cm. Asi asi si v kuchyni řekli - byly původně do gulášovky, ale když přišli na ty bifteky ...... Já sám jsem kuchař a nikdy jsem si nemyslel o sobě buh ví co, biť jsem vařil i na několika místech v zahraničí. Ale co jsme dostali zde, byla PARODIE NA JÍDLO. A za to by jsem se STYDĚL I NA HOTELOVCE první týden na praxi v prváku. Nepochopím jak tohle vůbec servírka mohla přinést na stůl. Já by jsem to neudělal. Samozřejmě jsem se ozval, otevřeně a nahlas řekl obsluze co si myslím .... ale asi jsme nebyli první, začala se omlouvat a dostali jsme zdarma koláč. Vysvětlovali nám,že ale hotová jídla mají dobrá,že tam v poledne vaří jeden vyhlášený kuchař z Plzně. Bohužel na bifteky a minutkovou kuchyni asi mají v kuchyni zámečníka, automechanika, truhláře .... ale věřím že i ti by to uvařili podstatně lépe.

Závěrem jen dodám,že to byla moje první a POSLEDNÍ návštěva podniku. Díky své profesi jsem asi mooc kritický, ale v dnešní době chci za své peníze, které jdu utratit kvalitu. A jestli se podniku zdála naše útrata i s bifteky přes 3 500 málo, tak se omlouvám. Ale příště půjdeme jinam, kde zaplatíme 5 000, ale nebudeme se před námi pozvanými hosty stydět.

martyn
1. prosinec 2010 | 13:34

Kulinářeké peklo. Zážitek z oběda: Polévka i hlavní jídlo studené, obsluha zmatená, čekací doba na jídlo přes 50 minut-lidé raději odcházeli, než aby čekali déle. Torelini s univerzální červenou omáčkou... Sem už ne.

wallis
3. listopad 2010 | 18:23

Celý podnik prošel výraznou změnou. Změny nastali v řadách personálu na place i v kuchyni. Pokrmy z kuchyně jsou chutné, příjemnost personálu by se měla zlepšit výměnou, která nastává. Přijdďte posoudit a doporučit...

hard
4. červenec 2010 | 13:11

Lehce sterilní prostředí, ale čisté. Zajímavá nabídka jídel, i hotovek k obědu. Pivo dobré, obsluha příjemná a rychlá. Malá terasa k dispozici. Ceny velmi slušné, porce též.

Jeník
17. leden 2010 | 15:28

Tak v tomto podniku jsem měli nedávno menší firemní osalvu a tedy po této návštěvě podnik mohu jen nedoporučit. Jídlo bylo dosti obyčejné, studené a porce spíše menší než normální. Obsluha byla velmi ale velmi pomalá, přesto, že kolem desáté hodiny, se prostor restaurace dosti vyprázdnil, tudíž servírky by měli míti více času, na pivo se čakalo dobrých 10 minut. Prostředí je jinak příjemné, hovor neruší žádné rádio, ale jak říkám, obsluha a kuchař to kazí.

Marti
29. říjen 2009 | 09:42

Do Wallisu chodím už nějaký ten pátek, ale tenhle týden jsem tam byla naposled! Jídlo nevalné, pivo hnus (10°) a obsluha katastrofální. Bylo poměrně plno, takže naprosto nestíhali - servírka přišla, zeptala se 3-4 lidí, co si dají, pak to přinesla a pak se půl hodiny nikdo neukázal a zbytek stolu seděl nasucho. Navíc nám při placení naúčtovali jídlo navíc, ale budiž řečeno, že přeplatek bez řečí vrátili. Takže jsme se shodli, že do Wallisu už ne...

Kiss
25. duben 2009 | 10:49

Tento podnik je veskrze sympatický, zvláště polední meny je cenově dostupné a vcelku i chutné, i když samozřejmě s menšími porcemi. Poloha podniku je také vhodná, ovšem s obsluhou je to horší, řekl bych velice neprofesionální přístup a totální nestíhačka při špičce.

gary
23. duben 2009 | 20:52

Tak tento podnik mohu jen doporučit, několikrát jsme zde měli podnikovou oslavu, takže ceny nemohu hodnotit. Ale s jídlem a pitím byla až na malé výjímky spokojenost. Prostředí je netradiční, nutná rezervace, plno je neustále. Jeden mínus je častý zmatek v placení skupin.

Brugginno
3. leden 2009 | 07:54

Na Wallisu shledávám tři dobré věci - centrum města, vždy se posadíte a dobře vaří. Tím jsme s klady skončili. Zrovna včera jsem tam byl a co tam předváděla obsluha byl vrchol amatérismu. Hlavně místní servírka - naprostá tragédie - neochotná, vše ji dlouho trvá, nepamatuje si vůbec nic a vychování řeznického psa.

jochy
26. srpen 2008 | 12:03

wallis není špatná volba, ale ani nejvhodnější, většinou se dá sehnat místečko na večeři a občas se na vás dostane i pořadník na obsluhu... ale ujde, aspon kvuli docela slušný kuchyni i pivu

Vbn
15. březen 2008 | 15:10

Po desáté večer už tam člověk nedostane ani utopence, neboť kuchyně je prý zavřená, stejně tak není nárok ani na citron do betonu, pravděpodobně proto, že by ho nepřítomný kuchař musel nakrájet... obsluha se objeví přibližně půl hodniny poté, co jsou VŠECHNY sklenice na stole prázné (ty prázdné ovšem neodnáší). Na víc jak dvě hvězdičky to nevidím...

Votep
28. září 2007 | 12:52

Dobrý pivo, obstojná kuchyně, obsluha vetsinou v pohodě. Celkově takovej lepší průměr...

Stinin
26. červen 2007 | 01:01

Jo, Wallis ujde. Popil jsem i pojedl několikrát. Nevyhledávám to, ale někteří kolegové to tam mají rádi.

Pan Tomas
31. prosinec 2006 | 18:01

Jídlo docela dobré, obsluha proměnlivá od bezvadné až po mírně nevrlou. Prostředí podivné a neútulné.

jirik
19. květen 2006 | 09:30

ambiente nevim cos tam delal, asi si tam spal nebo co. ja mam vzdycky piti na stole hned tak tady moc nekeruj. je to super hospudka s vybornou obsluhou, dobrym jidlem.

L@D@
14. květen 2006 | 23:23

Rekl bych, ze je to tu hrozne kycovite a neutulne zarizene, snad k popiti kavy, ale na celovecerni kalbu to rozhodne neni. Obsluha opravdu casto vazne.

Fiky
30. leden 2006 | 18:23

Viděl bych to dobrou hospodu pro pořádání srazů a večírků, ale pro toho kdo to chce aspoň lehce rozjet to opravdu není...Je to tam mrtvé a ještě tam nehraje snad ani hudba.

ambiente
28. leden 2006 | 12:28

Ač je to velký podnik, nebo možná právě proto, je to tam na můj vkus dosti neakční, takřka unylé. Společnost všeho druhu, většinou dost nuda. Co je nepochopitelný je obsluha - tedy dva lidi personálu na zhruba 50 zákazníků. Jaká doba vás dělí od dalšího drinku si jistě domyslíte.





Hledáte řešení pro EET? Vyzkoušejte unikátní pokladní systém pro restaurace navržený zkušenými odborníky
z gastronomie.

Restaurace Uctívaný Velbloud Pizza Plzeň ZápadočeskýDeník.cz Pokladní systém EET

Možnosti inzerce zde