Restaurace ČR

Hospody a restaurace Plzeň - PilsnerPubs je katalog pohostinských zařízení, klubů, restaurací a hospod v Plzni. V naší databázi si můžete snadno vybrat Váš oblíbený podnik podle hodnocení a uživatelských recenzí. Možnost vyhledávání dle piva, druhu kuchyně, dle okresu, lokality nebo kraje. Možnost řazení dle hodnocení.
Hospody a restaurace Plzeň


Registrace | Zapamatovat

Možnosti inzerce zde

A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V Z

Pilotní foto Caffé Fellini
By: ambiente

Caffé Fellini

232.0000I. cenová kategorie (od 26kč/pivo)
Hodnocení 2.00
Adresa:nám. Republiky 7 Kavárny I. cenová kategorie (od 26kč/pivo) gastroPASS Cheque Dejeuner letní zahrada Popularity: 11
Co to je?
Plzeň - Centrum, 30100
Telefon:+420-776-151-429
WWW:http://www.Caffe-Fellini.cz
email:info@caffe-fellini.cz


Café Fellini s novými majiteli. Italská cukrárna a kavárna Caffe Fellini s vlastní výrobou cukrářských a jiných gastronomických výrobků podle italské receptury se sídlem v Plzni, náměstí Republiky 95/7. Cukrářské výrobky dodávané pro různé oslavy, firemní akce, rauty, večírky, ale i do hotelů, restaurací apod.

V případě zájmu cestovních kanceláří nebo průvodců možnost i posezení členů zájezdů a připravení gastronomické nabídky podle přání průvodce či cestovní kanceláře. Možnost pořádání seznamovacích akcí a večírků na přání seznamovacích agentur.

V nabídce jsou též toasty a minutky především italské kuchyně.

Kuchyně - italská a řecká.

Kategorie - Kavárny - Restaurace.





duda
7. září 2016 | 19:27

Dnes cca v 17 hodin, s manželkou a vnukem. Přední terasa bez volného stolku pro tři. Nápis "Zadní terasa otevřena". Na pozdrav "Dobrý den"neodpověděla ani jjedna ze dvou zaměstnankyň za pultem, ani zaměstnanec- také za pultem. No nic, šli jsme na zadní terasu. Když ani po 5ti minutách nepřišel nikdo ze zaměstnanců se zeptat na na naše přání. Vstali jsme a odcházeli. U pultu jsem se zeptal: Na zadní terase neobsluhujete? Obsluhujeme..... nevěděli jsme, že tam jste... neviděli jsme vás... telefon na pana Vavříka nemáme.... a ve finále jsem se dozvěděl, že jsem drzý.

Fellini nikdy více!! Naštěstí vedle mají jiný přístup k zákazníkovi.

mental
24. květen 2016 | 22:33

irenkamelkova
14. únor 2016 | 19:16

Milý pane Hrnčíři skrývající se pod jménem Bary Poutnikove. Jsme velice rozhorceny nad vaší lživou recenzí. Pan Vavřík i se svoji maminkou je velice solidní majitel a provozovatel naší kavárny Fellini. Máme sním bezproblémové vztahy a peněžní výplaty dostáváme ještě s předstihem. Vždy nám ve všem vyjde vstříc když někdo z nás potřebuje jakoukoliv pomoc ať finanční či psychickou. Jsme zde velice spokojeni a neprejeme si dále jakékoliv lživé pomluvy z Vaší strany. Jestliže jste psychicky nemocný vyhledejte neprodleně zdravotní zařízení nejlépe v Dobřanech. S pozdravem a přáním úspěšného léčení kolektiv Caffe Fellini

RADOVANK
13. únor 2016 | 22:22

Plzeňský Gastro Blb Lukáš Vavrik neustále obtěžuje telefonicky personál,který není schopen ani včas zaplatit.O úrovni Caffe Fellini se nemá cenu ani rozepisovat..Jídlo a káva HNUS!!Barbora Poutnikova

Lukáš Vavřík
19. červenec 2015 | 10:14

Jerrina
12. listopad 2013 | 07:51

To, co jsem viděla včera, jsem už dlouho neviděla! Kafe hnus, zákusek no comment a toasty... opět škoda mluvit a škoda, že sem nemohu dát foto. Asi největší šok- objednala jsem si 2ks toastů se šunkou a sýrem- člověk by nečekal zázrak, ale že mi přinesou 2 plátky studeného opečeného toastového chleba, na to mrsknou plátek euro hranaté šunky a doprostřed cca na cm2 dají eidam a to prosím za bezmála 50,- Kč. Tuto "kavárnu" již nikdy více a rozhodně nebudu šetřit recenzemi na tento skvělý podnik!!!

zuzik
10. prosinec 2011 | 15:07

prisernejsi podnik se tezce hleda a blond vysoka servirka je total.... misto obsluhy cumi do zrcadla a neumi ani zabucet, necha vas tam sedet 20 minut bez obsluhy a pak cumi jak mental... naprosto priserna obsluha poprve jsem nenechala ani korunu navic.. pritom jsme tam chodili radi.... skoda

adarhaz
12. září 2011 | 03:13

Blueflanker
24. červen 2011 | 18:35

Byl jsem zde před nedávnem a podnik mne absolutně neuchvátil, znuděná obsluha, nahlas hrající hudba, celková jakási "zašlost" .. na to, že to je podnik na jedné z nejlepších adres katastrofa, ale třebas sem tam dokáží překvapit.

oooo
1. červenec 2009 | 12:54

Snad nejlepsi dorty v Plzni...

gary
2. červen 2009 | 01:20

S tímto podnikem je to jako na houpačce, pokud změní majitele, tak se to zhorší nebo zlepší. Tentokráte bych řekl, že je to tak mezi. Každopádně na kafe a zákusek či něco k jídlu, je to zde určitě.

Kiss
20. květen 2009 | 17:50

Tato kvavárna je spíše pro lepší klientelu, převážně svými cenami, ale co se týče výběru zákusků, zmrzliny a nápojů, tak je opravdu široký a pestrý, asi největším lákadlem je docela levné snídaňové meny a vcelku příjemná onsluha!

groofi
19. květen 2009 | 17:34

Do téhle cukrárny jsem vždy chodila na zákusky a kávu. Káva se už bohužel nedá pít, ale to me vzdy obsluha uklidni, ze potrebuji seštelovat kávovar a čekám už půl roku na dobrou kávu. Dorty dostávám každou chvíli jiné a občas se mi stane, že se nade mnou servírky smilují a doporučí mi raději jiný kousek dortu, aby to nebyli vyhozené peníze. Já pořád čekám a doufám, že se to změní, protože do fellini chodím rád..... Poslední dobou shledávám i napjatou atmosféru pracujících lidí a v tomhle prostředí se necítím dobře. A na tomhle jsme se shodli i s jinými zákazníky fellini. Nechci o sobě tvrdit, že jsem rasista, naopak, mám lidi jiného typu rád, ale uznávám slušné a profesionální lidi. A pokud ten tmavý číšník raději tancuje na právě hranou hudbu, než aby mi radějiodnesl nádobí, když si sedne v pracovní době ke stolku, kouří a pozoruje určitě pro něj velmi zajímavý videoklip zatímco slečny za barem mají stržená záda z beden co musejí natahat, nedej bože abych mel nejakou prosbu a vyrusil ho.... To jsem už u něj několikrát viděl, řvát na cizinecké důchodce a být sprostý. nejspíš oni nerozumí, ale my, ostatní zákazníci ano a tohle mi nepřipadá profesionální. a asi o tom to vše je. snad se to zlepší, stejně jako káva, zákusky, .... jenom jestli se nám bude chtít čekat..... zákazníci a hosté.

Le_nka
21. duben 2009 | 22:10

Dříve jsem do Fellini nechodila často, přišlo mi to jako jediná kavárna opravdu na ŕovni, kam jsem šla maximálně na prac. schůzku. Mám raději milejší prostředí, ale zase to tam nikdy nezklamalo, na náměstí to byl dobrý podnik. Se změnou majitele je z Fellini putika. Dneska jsem tam byla asi po roce poprvé. V 18. 00 večer, kdy bylo plno, probíhaly nějaké úpravy interiéru, dělníkům nebylo hloupé požádat hosta, ať se zvedne, že jen upraví skobičku a převěsí obraz... Klimatizaci snad ani nepoužívají, uvnitř bylo nehorázné horko a smrad z cigaret. Když jsem někoho vedla do Fellini, věděla jsem, že to bude sice dražší káva, ale na úrovni. Jsem ráda, že jsem to teď šla okouknou jen s kamarádkou, jinak to mohla být pěkná ostuda před někým, před kým se chci blýsknout. Měl mě varovat asi na skle napsaný bramborový salá a řízek, nebo 4 chlebíčky pod igelitem schované v chlaďáku. Velké plus mají za výbornou zmrzlinu. Nicméně z elegantního Fellini je jen a pouze smradlavá hospoda, v centru je spousta lepších, příjemnějších, čistějších míst.

Galli
30. březen 2009 | 11:55

Dříve jsem sem nechodil rád, páč tu byla hrozná obsluha. Neohotná, vadila jim jen vaše existence atd. Teďka tam jsou zas cizinci, myslim arabové nebo tak něco. Ty jsou zas hodný, ochotný, ale zas až moc. Jinak nikdy mě tam nezklamou mléčnejma koktejlama.

martin29
11. březen 2009 | 08:49

byl jsem nadšenej ze snídaňového menu za 49 - čerstvý luxusní croissant s čokoládou, espresso a džus.

Shotice
4. říjen 2008 | 14:30

To je vyloženě pro turisty, nechutná kavárna cukrárna s příšernou obsluhou, nechutnýma cenama, prostě doporučuji vubec nenavštevovat:-(Rozhodně by se tam vyjímala nějaká přijemná cukrárna pro každého!

lucash
13. květen 2008 | 21:42

Já osobně bych řekl,že kavárna se změnou majitele opět trochu ožila, káva není špatná, obsluha, alespoň ke mě velice ochotná a hlavně bylo okolo nás vše čisté. Ne jako před rokem, když jsem si objednal espresso perfecto a obsluha mi přinesla nějakých 30 ml černé břečky absolutně bez cremy. Když jsem na to upozornil, omluvila se že mají rozbitou machinu na espresso. Samozrejmě mě bylo napočítáno. Zaplatil jsem a odešel. Ale jak říkám po změně majitele si nemohu na nic stěžovat. za mě hodnocení 4 hvězdičky

misaMisova
4. listopad 2007 | 13:09

Takze s kamaradkami jsme tam zasli na kaficko, posedet, popovidat, no a dostala jsem ohromnou chut na krasne vyhlizejici banana split... Slecna mi ho prinesla, zaborila jsem lzicku a vsimla jsem si neceho divneho, cela porce orisku byla prolezla pavucinama, kdyz jsem to slecne opatrne oznamila, tak me div nezabila pohledem, a chtel mi donest novy, coz jsem samozrejme odmitla, tak jsem rekla ze si vyberu nejakou horkou cokoladu, no a ona mi asi po dvou minutrach prinesla obycejnou, aniz by se zeptala, jakou vlastne chci, a ani se neomluvila... Feliny rozhodne ne!!!!

Chico
5. říjen 2007 | 16:52

Hroznej podnik, ceny vysoký, sortiment nestojí za nic.

Eldron
21. září 2007 | 15:15

Příšerná kavárna. Dříve zde byl velice sympatický podnik, ale se změnou majitele hrozivě upadla kvalita. Obsluha je nepříjemná, ceny vysoké a všude je zakouřeno. Nedoporučuji ani na vyzkoušení.

viliam
9. červenec 2007 | 00:28

chodím sem maximálně tak na zmrzku, protože u zmrzlinovníku stojí skoro vždy nějaká hezká slečna, ale neomluvitelnou příhodu tam prožila moje tehdejší přítelkyně, kdy si objednala zmrzlinový pohár s oříšky a místo vychutnání si lahodného poháru za 100Kč si vyndavala ze zubů nejen oříšky, ale i pavučinu!!! obsluha se ani neomluvila akorát nabýdli novou porci, avšak z pochopitelných důvodů již chuť na cokoliv z jejich nabídky zašla.. samozřejmě si to nechali zaplatit. nikdy nikdy nikdy!!!

gambrmen
17. únor 2007 | 23:35

jako ceny priserny...





Hledáte řešení pro EET? Vyzkoušejte unikátní pokladní systém pro restaurace navržený zkušenými odborníky
z gastronomie.

Restaurace Uctívaný Velbloud Pizza Plzeň ZápadočeskýDeník.cz Pokladní systém EET

Možnosti inzerce zde