Restaurace ČR

Hospody a restaurace Plzeň - PilsnerPubs je katalog pohostinských zařízení, klubů, restaurací a hospod v Plzni. V naší databázi si můžete snadno vybrat Váš oblíbený podnik podle hodnocení a uživatelských recenzí. Možnost vyhledávání dle piva, druhu kuchyně, dle okresu, lokality nebo kraje. Možnost řazení dle hodnocení.
Hospody a restaurace Plzeň


Registrace | Zapamatovat

Možnosti inzerce zde

A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V Z

Pilotní foto U Majáku
By: JirkaH

U Majáku

243.3750I. cenová kategorie (od 26kč/pivo)
Hodnocení 3.38
Adresa:Částkova 53 Restaurace I. cenová kategorie (od 26kč/pivo) internet/Wi-Fi nekuřácký prostor letní zahrada Popularity: 17
Co to je?
Plzeň - Slovany, 32600
Telefon:+420-374-214-070
WWW:http://www.umajaku.cz
email:info@umajaku.cz


Snad každý z nás vnímal v dětských dobrodružných četbách maják jako symbol bezpečí, jako záruku nastávající pohody a klidu. Majáky a jejich světlo zachránily životy mnoha dobrodruhům. Dostalo se jim střechy nad hlavou, chutného jídla, dobrého pití a možnosti setrvat v bezpečí. Pevně věříme, že stejně dobré zázemí pocítíte i Vy u nás. Pojďme, v naší Restauraci U Majáku, symbolu pevné půdy pod nohama, vyrazit společně na dobrodružnou plavbu mořem specialit, delikates i tradičních jídel ve vysoké kvalitě. Z moře pak doplujeme do oceánu nápojů všeho druhu. Doufáme, že pro Vás bude náš Maják vždy zářit tak, abyste k němu našli cestu za každého počasí.

V podniku se čepuje - Plzeňský Prazdroj .

Kuchyně - česká a staročeská - mezinárodní.

Kategorie - Restaurace.





Sidenius
14. srpen 2013 | 11:26

Náš zákazník rozhodně není náš pán!

V restauraci jsem byl minulý rok cca 5x. Letos 2x a opravdu mi tam již nikdo neuvidí.

Veliká škoda, kuchař má poměrně slušné nápady, vše mu jen kazí totální amateři v servisu a nedodělané věci v jídelním lístku.

Moje sobotní návštěva (10. 08. 2013 cca 14:30) sezení venku na terase protože jsem kuřák. Obsluha profesionální. Jako předkrm volíme carpaccio ke kterému se dle obsluhy podává bagetka. Udělalo mi příjemnou radost že ke carpacciu byla opravdu focaccia i když ve tvaru bagetky, za to bych dal rozhodně plus. Bylo horko tak jsme zvolili nějaký ten salát. Překvapil mi ,, steakový salát,, (suverénně nejdražší salát v poslední době , 280,- czk) který se nacházel v salátech. Dali jsme si ho 2x. Na stůl jsme dostali v hlubokém talíři nakrájený hovězí steak, hrst rukoly, a osmažené KUSY česneku + plátky parm(Strojek na drcení česneku stojí 90 czk) Při mém údivu zda se opravdu jedná o salát mi bylo jasně naznačeno že ano a že se semnou o tom nebude dál obsluha bavit. Tedy za salát za 280 czk nepovažuji rozkrájený steak (tím pádem chyběl i steakový příbor) s hrstí rukoly a kusy česneku (ano ještě nutno dodat 4 hoblinky parmazánu)I přes toto jsem se přenesl, dal si dezert a nechal za ,, salát ,, který nebyl salát cca 900 czk. Bohatě by stačilo neuvádět zákazníka v omyl a necpat toto jinak dobře vychucené jídlo mezi saláty, či k němu přidat nějaká cherry rajčátka a například salátovou okurku, obzvlášť když za nakrájený steak bez možnosti vybrání úpravy (rare, medium, well) chtějí bez 20 czk 300 korun. Má druhá návštěva tento týden mi však opravdu vyvedla z konceptu. Návštěva proběhla 13. 08. cca 20:00. Obsluha byla uplně jiná než minulý týden. Evidentně jednala pod tlakem při příchodu žádný úsměv. Poprosil jsem o popelník, seděli jsme uvnitř. Bylo mi poměrně drzým tónem panem číšníkem odpovězeno že se jedná o nekuřáckou restauraci (oddělené místnosti z nichž na jedné byl symbol přeškrtnuté cigarety a na druhé ne mě nutili k této otázce navíc minulý rok se uvnitř normálně kouřilo) OK tedy. Tentokrát jsem šel rovnou na jisto a nepouštěl se do dražších jídel nebo experimentů. Tedy dal jsem si osvědčené carpaccio, tentokrát jsem dostal plátek focacci tedy daleko menší než byla minule. Kolega dopadl daleko hůře, opět si dal steakový salát, tentokrát se slušně zeptal zda by do něj nešla dát nějaká cherry rajčátka která nabízíje hned u jídla vedle. Bylo mu sděleno že to nejde, že to kuchař neudělá. (chápu že náročnost a kalkulace nebyla možnám neboť přání zákazníka bylo zřejmě úplně zcestné.) Toto jsem nekomentoval a neřešil. Mezi jídlem přišla servírka pro sklo, zkusil jsem se opět zeptat na popleník. (Třeba mi mladičká slečna popelník přeci jen přinese) Opět jsem dostal odpověď že se jedná o nekuřáckou restauraci. Avšak tónem a výrazem kterým jsem byl častován jsem byl vynucen se zeptat ,, Ale vy jste mi to řekla nějak přísně,, To co následovalo mi opravdu vyvedlo na cca 2 vteřiny z konceptu. ,, Pane, neumíte se chovat, minulý týden (asi myslela neděli ačkolivěk tam byl uplně někdo jiný) jste měl problém s naším jídlem a řekl jste že už sem nikdy nevkročíte.,, Vzhledem k tomu že v neděli i včera byl semnou stejný člověk , oba jsme se podivili větě ,,že už nikdy nevkročím,, zvlášť od osoby kterou vidím prvně v životě. Na můj dotaz jak to může vědět mi odpověděla že mají ,, výbornou komunikaci na place,, Pokud by byla komunikace výborná rozhodně by nedošlo k tomuto informačnímu šumu a zřejmě kolegyně z druhé směny by musela slečně vysvětlit že ten pán co se neumí chovat ji samozřejmě dal spropitné vy výši 10% z celkové ceny jak je zvykem. V tuto chvíli jsem opravdu začal být nepříjemný i já, ale pouze v rámci mezí. Tedy při placení jsem počkal až ostatní zaplatí a protože se mi pan číšník ani nezeptal jak chci platit, vytáhl jsem kartu a poprosil ho o samostatný účet. Na to mi bylo odpovězeno že účet z registrační pokladny má již vyjetý a že to nejde. Řekl jsem tedy dobrá, prosím Vás o rozepsání účtu. Protože jsem měl své oblíbené carpaccio + kuřecí maso dvě velké 12ky, jednu malou a bez dezertu bylo mi hodně podivné že mám platit 445 czk. Po zaplacení částký jsem dostal účet, ani jednou číšník nezopakoval nikomu u stolu za co platí (výčet co je na účtu. Toto se učí ve druhém ročníku SOŠ) Po zaplacení mi tedy přinesl účet kde jsem zjistil že jsem měl jakési latté které jsem ani neměl. Po polemice u baru číšník v žádném případě neuznal svůj omyl nehodlal to řešit pořád mlel pouze o tom že mi vyjede účet samozřejmě i s latté znova a nepochopil jádro sporu. Bylo mi řečeno abych do restaurace již nechodil. Jsem rád že restaurace u Majáku je na tom tak dobře že může odmítat hosty kterí tam za dva dni nechali dohromady přes 2000,- korun. Jídlo by šlo, personál absolutně neschopný a z mého pohledu pouze špatná nálada na ,, place,, jak tomu slečna ve vyžehlené košili slangem číšníka z trojkového bufáče na nádraží říkala. Opravdu nedoporučuji. Pokud bych za jídlo nechal 80 czk rozhodně bych to neřešil ale při této sumě mi milá restaurace opravdu neuvidíte. řešení: nerozdělujte cedulkou kde se smí a nesmí kouřit když jste nekuřácká restaurace, zkuste zaškolit neprofesionální personál a proboha neříkejte hostům ať už nechodí. Samozřejmě Vaší restauraci budu dělat bohatou ústní reklamu kudy budu chodit.

S pozdravem

Zdeněk Ženíšek

cinies
20. červenec 2013 | 08:52

Opravdu úžasné jídlo, které kvalitou odpovídá vyšší ceně.. Zajímavé chuťové kombinace, které hned tak někde nenajdete.. Nádherné prostředí a klid.

jana84
10. říjen 2012 | 23:53

Jídlo docela dobré, takové "designové" (= načančaná hromádečka uprostřed velkého prázdného talíře), ceny poněkud vyšší. A nezapomenu na seriálovou diskuzi s obsluhou na téma, proč nám nepodají vodu z kohoutku.

radussshka
12. září 2012 | 11:16

Restaurace u Majaku nas maximalne prekvapila, obsluha na jednicku, jidlo neskutecne dobry, prostredi super.. radi se tam vracime. Ceny mozna jsou vyssi, ale za kvalitu se plati, jednou za cas to jde! Jedine, co by jsme vytkli, a to: sklenicky na vino, mozna se to uz ted zmenilo (doufame), ale jsou tam takove ty obyc. hospodske a i kdyz je vino lepsi, tak nam nechutna:( a kdyz nekdo nemusi jako dezert zmrzlinu mrazenou, tak nam dali na vyber domace ceske buchty! Mnam! Jen tak dal!

Johanka
5. srpen 2012 | 12:22

Tento týden v pátek jsme byli s přítelem na večeři. Tato restaurace splnila všechny naše požadavky: příjemné prostředí, výborné jídlo, milá příjemná a hlavně pozorná obsluha(číšník i servírka). Přesně taková restaurace v Plzni a hlavně na Slovanech chyběla. Opravdu doporučujeme:-)

L@D@
30. květen 2012 | 18:24

Včera jsme navštívili tento stylem na slovanech ojedinělý podnik. Byli jsme na terásce a posezení v pořádku. Obsluha trošku odměřená, ale pozorná. Jídlo bylo dobré, pivo taky. Jednu hvězdičku na kráse za nastavené ceny vůči velikosti dané porce. Jinak vše v pořádku.

taby
24. březen 2012 | 11:50

Dobrý den, často navštevuji tento web, ale poprvé musím napsat recenzi. po včerejší návštěvě teto restaurace si zaslouží velikou pochvalu jak obsluha i ,, PAN KUCHAŘ,, Myslel jsem, že budem děje čekat na jídlo, ale opak je pravdou. I přesto že bylo poměrně plno. Jsem typ hosta, který rád počká i delší dobu. Ale zde mě mile překvapili. Opravdu klobouk dolů.

jeni
16. únor 2012 | 06:59

Restauraci naštěvuji pravidelně cca jednou do měsíce, co se týče jídla, vždy jsme byli maximálně spokojeni, velká porce výborně chutnající a k tomu i přímo úměrná cena. Prostředí restaurace je moc příjemné, designově vybavené. Občas jsem rozpačitá z obsluhy, zaleží opravdu jak kdy, někdy je to úplně bez problémů, samý úsměv a ochota a někdy člověk narazí na znechucený obličej. Také nevím, jak to mají se stravenkami, někdy je berou bez problémů, někdy zase ne, takže také těžko říct. Na závěr, restauraci doporučuji pro výborné jídlo a příjemné posezení v pěkném, novém prostředí.

lery100
26. leden 2012 | 11:42

Přiznám se, že z každé návštěvy této restaurace jsem rozpačitý. Krásné prostředí, design. Některá jídla na vysoké úrovni, jiná absolutně průměrná. Samotné zaměření rastaurace dosti nejasné. Působí na mě jako pokus o "haut-quisine", ale...

Bohužel to není jediný problém. Rozpačitý jsem vždy i z obsluhy. Vše funguje, ale tak nějak bez duše. Bez úsměvů, bez pohody, bez zájmu. Ono je to vlastně tak i s tou gastronomií. Chybí tomu asi právě ta duše.

V poslední době jsem zaznamenal alespoň malou, příjemnou změnu. Vinný lístek byl obohacen o francouzská vína, byť i tady opět zůstali v půli cesty. Jako by se někdo bál nabídnout i ta nejlepší. Třeba by je, nedej bože , mohli i prodat!! Ale přiznám se,že vytrvám. Věřím,že se to vše musí jednou zlomit. Navíc, na Slovanech není kam a když už dorazím do své rodné Plzně, bývám líný - mám to nejblíž. A hlavně se tu NEHULÍ !! :-) Držím palce!

hans
10. listopad 2011 | 17:04

Během měsíce jsme navštívili restauraci dvakrát, jak na oběd, tak na večeři. V obou případech jsme se výborně najedli. Konečně po dlouhých letech se udělalo na Slovanech něco, kam se člověk nemusí bát vzít nějakou tu návštěvu.

Tomáš
26. říjen 2011 | 08:50

Přišel jsem, zkusil jsem, nevrátím se.

Během mé jediné návštěvy se postupně vyskytovaly nedostatky, které by jeden každý o sobě nebyly tak strašné, kdyby. Kdyby se nestaly najednou v jedné restauraci.

Začalo to ještě před návštěvou, když jsem dorazil na jídlo, které neměli ? staré menu na webu. Podruhé sice už menu bylo správné, ale avizovaná kachna už v poledne dávno došla. Budiž, objednali jsme druhé jídlo. Přitom překvapilo odmítnutí jídla s sebou pro kolegu. Proboha proč?

Opravdu krásný interiér i zaplněnost restaurace nedávaly tušit další hřebíčky do rakve. Přestože restaurace není nijak velká a číšník i servírka budili dojem, že běhají, byl to jen dojem. Čekání, čekání, ujištění ?že už to bude?, čekání... A výsledek? Polévka opravdu zvláštní chuti a k hermelínu nedovařené, téměř syrové brambory.

A protože ani ?omluva? nebyla rozhodně upřímná, není důvod zkoušet dál.

REPEC
14. září 2011 | 21:11

MOC PARÁDNÍ MÍSTO. JEDNOU TAK A HNED NA OPAK. JEDNOU CHUTNALO A PAK ZASE NE. CO TAKHLE DROBET LÁSKY.

ueghh
14. září 2011 | 13:14

Recenze na tomto serveru pročítám už delší dobu, ale až návštěva tohoto podniku mě přiměla napsat první hodnocení. I přes většinu negativních zkušeností zde hodnotících uživatelů jsem se (bohužel) potřeboval přesvědčit o kvalitě podniku sám. Velké plus u mě restaurace získala za příjemnou terasu. Pouze do té doby než jsme poprvé ucítili zápach z odpadu, který s pravidelností 10 minut obtěžoval náš nedělní oběd. Čekání na jídlo v pořádku, obsluha (až na odpočívání/sezení servírky na vedlejším stole) také. Jídlo: hříbkové risotto ? suché, trvdá rýže, přepepřené, nedojedl jsem. Krkovice na černém pivě ? maso dobře udělané, brambory průměr, omáčka hořká tak, že se jídlo nedalo pozřít. Jako špatný vtip už nám přišlo servírky konstatování, že stravenky přijímají pouze ve všední dny přes obědy (?????). Do podniku jsem s jeho otevřením vkládal velké naděje, ale jde o špatnou a předraženou restauraci, která si doporučení a další šanci nezaslouží.

Zabi
11. srpen 2011 | 15:59

Na oběd už nikdy více.

Po prohlédnutí pěkně udělaného webu jsme měli chuť vyzkoušet polední menu. Bohužel bylo to zklamání. Podnik na první pohled vypadá velice dobře, moderní i když trochu studené interiéry. Bohužel stejná je i obsluha - profesionální ale studená. Zarážející je dlouhá doba čekání na polední "hotovky". Objednali jsme si smažená játra. Dlouhou dobu se nic nedělo, pak obsluha přinesla jídlo hromadně nám i deseti dalším lidem, kteří přišli i dlouho po nás. Budiž, řekli jsme si, jsou to játra, musí se smažit, budou aspoň čerstvá. Chyba lávky! Játra byla studená a tuhá, jakoby už někde půl hodiny stála. Dalším zklamáním byly vařené brambory - suché s okoralým krajem - pravděpodobně ohřívané v mikrovlnce. To proboha v době obědů nemůžou uvařit hrnec čerstvých brambor?! Bohužel u restaurace, která se tváří, že dělá kvalitní gastronomii bych toto neodpustil. Stejné jídlo mi nabídne kdejaká kantýna v okolí. Při placení nastal obvyklý nešvar moderních restarací - účet automaticky přinesli pro celý stůl, jak jim ho vyjel počítač. Nevím, kdo je zvyklý na běžném obědě platit i za ostatní kolegy, nicméně obsluha o placení "každý zvlášť" nechtěla ani slyšet a nechala nás ať se finančně vyrovnáme mezi sebou a odevzdáme jí celou částku. Pravděpodobně sečíst ručně pět čísel je pro dnešní servírky dnes veliký problém. Už jako naprostý detail beru odmítnutí stravenek Ticket Rest. Přestože jsme předtím byli ujištěni, že stravenky berou. Celkový výsledek je takový, že už sem na oběd nikdy nepůjdu, protože můj požadavek "Dobře se najíst a jít" zde nesplnili. Je to škoda, protože podnik se určitě tváří, že má na víc. Jestli je smyslem poledního menu dělat za nízkou cenu nízkou kvalitu, nevím. Já už ale nemám chuť zkoušet jít si sem sednout ani večer.

marwin
25. červenec 2011 | 12:26

Dnes na oběd, polední menu. Slušně uvařená hotovka za rozumnou cenu. Prostředí hodně dobrý, s obsluhou naprostá spokojenost. Uvidíme příště :-) Zatím 3*.

Poznámka: Objevilo se zde několik kladných recenzí s velmi podobným slohem a co je zajímavé, daní uživatelé mají recenzi pouze k tomuto podniku a registrováni jsou v rozmezí jednoho měsíce. Přešla mě chuť tento podnik znovu navštívit.

romm
13. červenec 2011 | 04:13

Na první pohled sympatická restaurace, hezké prostředi, jídelníček akceptovatelný bez výtek. Ovšem tvrzení o vyšší gastronomii je založeno asi pouze na cenách. Rozhodně ne na obsluze. Takže ideální místo pro návštěvu se svou drahou polovičkou, když máte zarezervovaný nejen svůj stůl, ale pro jistotu půl restaurace. Pak personál není ve stresu (pokud jsou vámi rezervovaná místa prázdná) a jeho služby odpovídají cenám.

Po nějaké době jsem si přečet další recenze a koukám, že na rychlost obsluhy jsme si nestěžovali jen my. Takže ještě maé doplnění: Víte, jak se pozná kvalitní restaurace od nekvalitní? Je kvalitní. A na kvalitu si lidé nestěžují. Tak proč si U majáku pořád myslí, jak jsou kvalitní?

Berďák
4. červenec 2011 | 14:16

Přeji krásný den a na úvod bych ráda reagovala na recenzi od pana Burta. Já shodou okolností v momentě, kdy údajně personál byl neochotný, seděla nedaleko od nich. Nic proti názoru na jídlo nebo obsluhu, ale toto se nezakládá na pravdě. Snad jen ta delší čekací doba, ale jídla jsou minutková a při plně obsazené restauraci se může toto občas stát. V tomto případě šlo o rodinu s dítětem, ovšem připomínku ke chování mám k mamince, která ječela jako by měl nastat konec světa, obsluhující se několikrát omluvili, přitom šlo o záležitost v kuchyni, kde jídla připravují. Já osobně do této restaurace chodím velmi často a ráda, tak jako já si to chválí i moji všichni známí co tam byli a rádi se tam vracíme. Jídlo je vydatné, kvalitní a hlavně je moc chutné a tak někdy to čekání je maličkost, navíc v tak příjemném prostředí a se sympatickým personálem to nevadí si počkat. Nikdy jsem na nikom zpersonálu nepozorovala náznak nelibosti nebo neochoty a je asi zbytečné psát, že když je plná restaurace, že ze sebe dostávají maximum. Pro ty nespokojence, co si pletou kvalitní restauraci, kde převažují minutková jídla, ať si příště zajdou někam do fastfoodu. Já osobně do restaurace U majáku se velmi ráda vracím a moji známí také a jsem tu vždy velmi spokojená s jídlem, obsluhou i s prostředím. Jen tak dále. Zdraví Naďa Berdychová

ikisan
4. červenec 2011 | 13:41

Minuly týden jsem navštívil restauraci Maják a byl jsem mile překvapen interierem a hlavně obsluhou. Jidlo bylo perfektně upraveno, velice chutné. Na jidlo jsem čekal přibližně 30 minut což si myslím že je přijatelné k povaze této restaurace. Není to samozřejmně žadné rychle občerstvení a pokud někdo čekal na jidlo jak tady čtu tak se to samozřejmně muže stát při plném provozu. Zatím nemám co vytknout

burt
2. červenec 2011 | 16:15

Bohužel nikdy více... Interier velmi pěkný, příjemný, nekuřácký. Obsluha ale nemastná neslaná, slušné chování, ale působila dojmem jako téměř bez zájmu, prostě "odpracuji si svoji šichtu a jdu domů!.

Jídlo chuťově velmi dobré. Ovšem čekací doba na jídlo 1hod. 45min.!!! Podotýkám, že jsme měli rezervaci na sobotu 13hod., malé dítě u stolu a obědvali jsme ve 14. 45hod.!! Po naší urgenci byla odpověď obsluhy : "už se vám to nandavá", nic víc.

Škoda, jak příjemnou restauraci dokáže zkazit lidský přístup!

kkatka
29. květen 2011 | 13:28

Krásná, vkusná restaurace, elegantní prostředí. Jídlo výborné, moc jsme si pochutnali. Obshluha velice příjemná a ochotná, hlavně tedy číšník, s kterým jsme se příjemně pobavili. Ochotně se o nás celý večer staral, nestalo se,že by jsme neměli co pít. Poradil nám jak s výběrem jídla, tak s výběrem vhodného vína k jídlu. Určitě všem tuto restauraci mohu jen doporučit, večeře tam byl krásný zážitek a určitě jsme tam nebyli naposledy.

ondraa
20. květen 2011 | 14:00

Vkusná restaurace, která na mě udělala velmi dobrý dojem. Po třech návštěvách si nemohu stěžovat, jídlo výborné, zatím vše co jsem vyzkoušel mělo něco do sebe. oceňuji nápaditou nabídka pokrmů a kvalitní přípravu. Pivo dobré ať už si dáte Plzeň, Mastera, točený birell a nebo zajímavé kvasnicové ležáky, a obsluha byla také zatím vždy vstřícná a ochotná. Doba čekání na jídlo mi přišla uplně normální, jako všude jinde. Ideální místo pro klidnou a příjemnou večeři.

Libor
20. květen 2011 | 10:55

Bezva restaurace na pěkném místě, kulturní prostředí, milá obsluha, výborné jídlo, přesně takový podnik na Slovanech dlouho chyběl.

martin29
12. květen 2011 | 18:06

Na rozdíl od předchozích recenzí mám po dvou návštěvách pouze kladné dojmy a jsem zvědav na třetí - rozhodující návštěvu. Maják je pro mě zatím nejlepší restaurace na Slovanech - nový, čistý a vkusný podnik na klidném místě. Jídelní a nápojový lístek je k dohledání na webu Majáku. Kombinace předkrmů a hlavních jídel je neotřelá a s nápadem. Rezervu vidím pouze v dezertech - vše mražené a zmrzlinové. Čerstvé ovoce nebo poctivé domácí koláče by mě asi nadchly více. Ceny jsou opravdu vyšší - ale včetně přílohy - takže zcela na úrovni podobných restaurací v centru Plzně. Pokaždé nás obsluhoval slušný číšník, který se v průběhu jídla zeptal, zda je vše OK, poradil s výběrem a měl o nás zájem. Samozřejmostí byly nahřáté talíře a sklenice pitné vody z vodovodu (na požádání). Všechny tyto body pro mě staví takovou restauraci o třídu výše než podobně drahé podniky v centru alá Janák Bros. Ano, jídlo trvalo déle - na to jsme byli ale upozorněni. Ale při 4-6 lidech u stolu mi opravdu nepřipadá normální mít kvalitní a čerstvé jídlo na stole po 20-30 minutách. Maják je pro mě podnikem, kam chci chodit s přáteli na delší a klidný oběd nebo večeři. Když budu chtít jít na pivo se psem nebo do fastfoodu před jinou akcí, půjdu prostě jinam.

LukasJ
10. květen 2011 | 19:45

Několik poznámek. Jednak, polévku jsme si objednávali společně, přišla za krásných 55min. Fr cibulačka byla hodně podprůměrná, vyplněná jíškou, vpodstatě hodně moučná. Prostě odfláknutá práce. Navíc z toho dýchal mistr glutamát. Žádný šlágr. Druhé jídlo jsem si nedal, kolegové na něj čekali hodinu.

No a na připomínku, že to trvá dlouho? Vrchní neměl čas. Prý jde o TOP gastronomii. No není to tak. servírování nekomentuji....

Měl jsem tu čest (smůlu) tam být ještě jednou. S kolegy, já byl proti. Opět to dopadlo tragicky. Mražený carpacio, steak udělaný jinak. Děkuji, nikdy více. Arogantní obsluha je "bonus"......

Ne a zase ne.

JirkaH
30. duben 2011 | 06:47

Hned několik otřesných zkušeností s fungováním restaurace a především s chováním personálu v rámci jediné návštěvy.

První špatná zkušenost s rezervací po e-mailu: rezervace sice byla provedena, ale s odkazem, že příště máme rezervovat u obsluhy na telefonním čísle XY. - U podniku vyšší kategorie, kam se Maják bezpochyby snaží hlásit, bych čekal tlačítko "on-line rezervace" už na webových stránkách, ale takto je to jistě pro personál obsluhující e-mail pohodlnější...

Druhá špatná zkušenost s přítomností psa: hned při příchodu jsme byli upozorněni, že provozní nechce, aby v podniku štěkali psi; psa jsme proto odvedli. Nutno dodat, že štěkali jiní:-) - U podobných podniků z centra města mám zkušenost, že rovnou přinesou pejskovi vodu namísto varování typu "běda, jestli zaštěká!" Pokud se chce podnik orientovat na výšepříjmovou skupinu zákazníků, měl by s pejsky počítat.

Třetí špatná zkušenost s podáváním nápojů i jídel: Pivo za 35,- Kč s podivnou pěnou nosila obsluha s asi čtvrthodinovou prodlevou od doby, kdy přijala objednávku. Na předkrm (2) a polévku (2) jsme čekali 50 minut od objednávky. Hlavní jídlo (6) dokonce přišlo až celou hodinu po objednávce a to přesně v okamžiku, kdy už většina z nás byla odhodlána objednávku zrušit. Jídlo jsme ale nakonec vzali. - Solidní restaurace by měla být technicky i personálně vybavena tak, aby příprava jídel netrvala déle, než 30 minut a to i v případě, že je podnik plně obsazen...

Čtvrtá asi nejhorší zkušenost s drzostí personálu: Když se během konzumace jal jeden z kolegů učinit směrem k personálu poznámku o včasnosti donesení jídla, byl dokonce posléze vyžádaným vedoucím odbyt, že na něj nemá čas, že má plnou hospodu, že jde o vyšší gastronomii a že jsme byli upozorněni, že bude příprava chvíli trvat. - Nejen v luxusní restauraci, ale i v poslední nálevně by měl být personál k zákazníkovi slušný a uctivý. Čím vyšší úroveň restaurace, tím bych očekával profesionálnější přístup obsluhy. Pokud už dojde k takovému faux pas, že hosté čekají na předkrm 50 minut a na hlavní chod dalších 60 minut, měla by se obsluha klanět a omlouvat, nikoliv být drzá a vyzývavá...

Nutno dodat, že v restauraci jsme nebyli poprvé a že při předchozích asi třech návštěvách nás nadchlo jak prostředí, tak kvalita kuchyně. Stačila jedna poslední návštěva a veškerý dojem předchozích asi dvou měsíců je ta tam... Příště raději pozvu svoji společnost do restaurace U Mansfelda, kde mají při srovnatelné kvalitě kuchyně lepší pivo a především profesionální personál.





Hledáte řešení pro EET? Vyzkoušejte unikátní pokladní systém pro restaurace navržený zkušenými odborníky
z gastronomie.

Restaurace Uctívaný Velbloud Pizza Plzeň ZápadočeskýDeník.cz Pokladní systém EET

Možnosti inzerce zde