Restaurace ČR

Hospody a restaurace Plzeň - PilsnerPubs je katalog pohostinských zařízení, klubů, restaurací a hospod v Plzni. V naší databázi si můžete snadno vybrat Váš oblíbený podnik podle hodnocení a uživatelských recenzí. Možnost vyhledávání dle piva, druhu kuchyně, dle okresu, lokality nebo kraje. Možnost řazení dle hodnocení.
Hospody a restaurace Plzeň


Registrace | Zapamatovat

Možnosti inzerce zde

Uživatelské recenze

Celkem 6180 recenzí

have - Hotel Primavera
25. srpen 2013 | 09:01

+ krásná terasa s výhledem

- obsluha, ceny a hlavně úroveň jídla horší než ve většině restaurací, které si na nic nehrají...


have - Vodnář Bar & Club
25. srpen 2013 | 08:52

+ pivo

+ obsluha

+ prostředí

+ bezva lidi (většinou cyklisti)

- snad jen širší nabídka něčeho k snědku


have - The PUB Plzeň II
25. srpen 2013 | 08:42

+ výborné pivo

+ netradiční nealko (zázvorová a malinovka)

+ rozmanitý jídelní lístek

- jídlo většinou za očekáváním jíd. lístku

- ceny

? obsluha od perfektní po otřesnou


have - Havránek
25. srpen 2013 | 08:31

+ nejlepší obsluha v Plzni

+ velmi dobrá kuchyně (česká i třeba řecká směs)

+ moc hezká terasa

- překouřeno


have - Pizzerie & Restaurant Riegrovka
25. srpen 2013 | 08:27

+ výborná pizza

- arogantní obsluha

- přemrštěné ceny

- neni ceske nealko


have - Podlesí
25. srpen 2013 | 08:24

Moc hezké místo. Na to, že jde o podnik v okrajové části, výborná kuchyně. Nedávno jsme měli o víkendu výborný steak. Lepší než spousta "moderních" restaurací v centru.


Jacccobe - Šenk Na Parkánu
20. srpen 2013 | 14:07

Nejvíce legrační je, že zákulisí těchto podniků je přesně takové jako jejich projev. Z našeho povolání se vytrácí řemeslo, číšníci ztrácí vtip, jsou buzerováni mystery shoppingy, vše je orientováno na zisk, ale 99 procent zisku tvoří personál. Proto bych dal vzkaz majitelům, aby číšnické posty neblokovali rádoby odbornící a manažery se přestávali stávat ti, kteří se dobře znají s majiteli. V hospodě jako tato je třeba cítit trošku lidovosti a to nejen z jidelních a nápojových lístků... všichni si jen chrání koryto a dělají tak jako by nedělali... tak vzhůru do hospod a budou nás nadále obsluhovat kadeřnice, prodavačky a podobná prvotně špatně zaučená individua, která stejně tak jako jejich nadřízení nemají s gastronomií opravdu nic společného...


Jacccobe - Billiard Club
20. srpen 2013 | 13:35

Jo přátelé, já ten billiárd před dvaceti lety stavěl. Je vůbec úspěch, že se udržel až doteď. Člověk od tohoto podniku opravdu nemůže nic moc čekat, zvlášť v době, kdy průměrní manažeři vedou hospody a mimo kuchaře, kteří si jakžtakž drží úroveň řemesla, v nich pracují lidé, kteří s gastronomií opravdu nemají nic společného. Ale z nostalgie se žíti stále nedá...


Sidenius - U Majáku
14. srpen 2013 | 11:26

Náš zákazník rozhodně není náš pán!

V restauraci jsem byl minulý rok cca 5x. Letos 2x a opravdu mi tam již nikdo neuvidí.

Veliká škoda, kuchař má poměrně slušné nápady, vše mu jen kazí totální amateři v servisu a nedodělané věci v jídelním lístku.

Moje sobotní návštěva (10. 08. 2013 cca 14:30) sezení venku na terase protože jsem kuřák. Obsluha profesionální. Jako předkrm volíme carpaccio ke kterému se dle obsluhy podává bagetka. Udělalo mi příjemnou radost že ke carpacciu byla opravdu focaccia i když ve tvaru bagetky, za to bych dal rozhodně plus. Bylo horko tak jsme zvolili nějaký ten salát. Překvapil mi ,, steakový salát,, (suverénně nejdražší salát v poslední době , 280,- czk) který se nacházel v salátech. Dali jsme si ho 2x. Na stůl jsme dostali v hlubokém talíři nakrájený hovězí steak, hrst rukoly, a osmažené KUSY česneku + plátky parm(Strojek na drcení česneku stojí 90 czk) Při mém údivu zda se opravdu jedná o salát mi bylo jasně naznačeno že ano a že se semnou o tom nebude dál obsluha bavit. Tedy za salát za 280 czk nepovažuji rozkrájený steak (tím pádem chyběl i steakový příbor) s hrstí rukoly a kusy česneku (ano ještě nutno dodat 4 hoblinky parmazánu)I přes toto jsem se přenesl, dal si dezert a nechal za ,, salát ,, který nebyl salát cca 900 czk. Bohatě by stačilo neuvádět zákazníka v omyl a necpat toto jinak dobře vychucené jídlo mezi saláty, či k němu přidat nějaká cherry rajčátka a například salátovou okurku, obzvlášť když za nakrájený steak bez možnosti vybrání úpravy (rare, medium, well) chtějí bez 20 czk 300 korun. Má druhá návštěva tento týden mi však opravdu vyvedla z konceptu. Návštěva proběhla 13. 08. cca 20:00. Obsluha byla uplně jiná než minulý týden. Evidentně jednala pod tlakem při příchodu žádný úsměv. Poprosil jsem o popelník, seděli jsme uvnitř. Bylo mi poměrně drzým tónem panem číšníkem odpovězeno že se jedná o nekuřáckou restauraci (oddělené místnosti z nichž na jedné byl symbol přeškrtnuté cigarety a na druhé ne mě nutili k této otázce navíc minulý rok se uvnitř normálně kouřilo) OK tedy. Tentokrát jsem šel rovnou na jisto a nepouštěl se do dražších jídel nebo experimentů. Tedy dal jsem si osvědčené carpaccio, tentokrát jsem dostal plátek focacci tedy daleko menší než byla minule. Kolega dopadl daleko hůře, opět si dal steakový salát, tentokrát se slušně zeptal zda by do něj nešla dát nějaká cherry rajčátka která nabízíje hned u jídla vedle. Bylo mu sděleno že to nejde, že to kuchař neudělá. (chápu že náročnost a kalkulace nebyla možnám neboť přání zákazníka bylo zřejmě úplně zcestné.) Toto jsem nekomentoval a neřešil. Mezi jídlem přišla servírka pro sklo, zkusil jsem se opět zeptat na popleník. (Třeba mi mladičká slečna popelník přeci jen přinese) Opět jsem dostal odpověď že se jedná o nekuřáckou restauraci. Avšak tónem a výrazem kterým jsem byl častován jsem byl vynucen se zeptat ,, Ale vy jste mi to řekla nějak přísně,, To co následovalo mi opravdu vyvedlo na cca 2 vteřiny z konceptu. ,, Pane, neumíte se chovat, minulý týden (asi myslela neděli ačkolivěk tam byl uplně někdo jiný) jste měl problém s naším jídlem a řekl jste že už sem nikdy nevkročíte.,, Vzhledem k tomu že v neděli i včera byl semnou stejný člověk , oba jsme se podivili větě ,,že už nikdy nevkročím,, zvlášť od osoby kterou vidím prvně v životě. Na můj dotaz jak to může vědět mi odpověděla že mají ,, výbornou komunikaci na place,, Pokud by byla komunikace výborná rozhodně by nedošlo k tomuto informačnímu šumu a zřejmě kolegyně z druhé směny by musela slečně vysvětlit že ten pán co se neumí chovat ji samozřejmě dal spropitné vy výši 10% z celkové ceny jak je zvykem. V tuto chvíli jsem opravdu začal být nepříjemný i já, ale pouze v rámci mezí. Tedy při placení jsem počkal až ostatní zaplatí a protože se mi pan číšník ani nezeptal jak chci platit, vytáhl jsem kartu a poprosil ho o samostatný účet. Na to mi bylo odpovězeno že účet z registrační pokladny má již vyjetý a že to nejde. Řekl jsem tedy dobrá, prosím Vás o rozepsání účtu. Protože jsem měl své oblíbené carpaccio + kuřecí maso dvě velké 12ky, jednu malou a bez dezertu bylo mi hodně podivné že mám platit 445 czk. Po zaplacení částký jsem dostal účet, ani jednou číšník nezopakoval nikomu u stolu za co platí (výčet co je na účtu. Toto se učí ve druhém ročníku SOŠ) Po zaplacení mi tedy přinesl účet kde jsem zjistil že jsem měl jakési latté které jsem ani neměl. Po polemice u baru číšník v žádném případě neuznal svůj omyl nehodlal to řešit pořád mlel pouze o tom že mi vyjede účet samozřejmě i s latté znova a nepochopil jádro sporu. Bylo mi řečeno abych do restaurace již nechodil. Jsem rád že restaurace u Majáku je na tom tak dobře že může odmítat hosty kterí tam za dva dni nechali dohromady přes 2000,- korun. Jídlo by šlo, personál absolutně neschopný a z mého pohledu pouze špatná nálada na ,, place,, jak tomu slečna ve vyžehlené košili slangem číšníka z trojkového bufáče na nádraží říkala. Opravdu nedoporučuji. Pokud bych za jídlo nechal 80 czk rozhodně bych to neřešil ale při této sumě mi milá restaurace opravdu neuvidíte. řešení: nerozdělujte cedulkou kde se smí a nesmí kouřit když jste nekuřácká restaurace, zkuste zaškolit neprofesionální personál a proboha neříkejte hostům ať už nechodí. Samozřejmě Vaší restauraci budu dělat bohatou ústní reklamu kudy budu chodit.

S pozdravem

Zdeněk Ženíšek


turtle - Amfora
11. srpen 2013 | 12:15

Hledali jsme s přítelem restauraci , kde bychom si mohli dát dobrou večeři a narazili na tento podnik Amfora. Při vstupu do restaurace je značně cítit kouř z cigaret, ale budmě tolerantní i já byla kdysi kuřák. Prostředí jinak celkem útulné, jen židle se trošku rozpadají. Ovšem šok přišel při ochutnání objednaného jídla. Měla jsem kuřecí steak s broskví a sýrem . Na stole mi přistál kus 100% grilovaného kuřete s kůží , na něm broskev a plátek eidamu. Uvnitř bylo maso nedodělané , no prostě hrůza . Bohužel jsem kus toho masa snědla a následujíci den strávila na WC . Přítel měl steak bez kůže přelitý smetanovou omáčkou a k tomu poházeno pár vařených brambor . Vizuelně tedy nic moc , ovšem střevní potíže měl také.Číšník byl ochotný a milý, ale v kuchyni má asi všchno jenom ne kuchaře . Rozhodně tuto restauraci již podruhé nenavštívím a nikomu nedoporučuji. Hezký den všem.


kuřátko - Pivovar Groll
6. srpen 2013 | 13:44

Předešlý majitel věděl jak se vede restaurace, bohužel dnešní majitelka to je KATASTROFA, takový lidé nemaj vubec mit hospodu, neváží si zaměstnanců atd.


kuřátko - Budino Ristorante
6. srpen 2013 | 13:34

Nejlepší Italie v Plzni bez pochyb, kvalitní jidla z kvalitních surovin, kéž by bylo v Plzni více takových, bohužel nejsou


na začátek | «předchozí | Strana 32 z 515 | následující» | na konec

23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41





Hledáte řešení pro EET? Vyzkoušejte unikátní pokladní systém pro restaurace navržený zkušenými odborníky
z gastronomie.

Restaurace Uctívaný Velbloud Pizza Plzeň ZápadočeskýDeník.cz Pokladní systém EET

Možnosti inzerce zde