Uživatelské recenze
Celkem 6144 recenzí
Jídlo vcelku dobré, pivo též. Pouze při placení nás chtěl číšník "omylem" obrat o kilo, když špatně sečetl lístek. Takže kontrolujte útratu!
Dobrý den,
Po dnešní návštěvě restaurace U trpaslíka jsem se rozhodl, že se o své zážitky musím podělit min. s vámi, rozhodně si ale tento záčiten nenechám pro sebe.
Nebudu se zmiňovat o konkurenci, ale o slušném chování jímž by měla obsluha rozhodně disponovat. To že křičí za barem slova typu doprdele (i když zrovna uvnitř hospody mimo mě a přítelkyně nejsme) není zrovna vhodné, nicméně došlo k tomu ještě před přínosem jídla a zřejmě se jí něco nepovedlo. Dojem naplňuje fakt, že druhá servírka si zapálí pěkně za stolem pro návštěvy :-)
Ony 2 velice mladé a suverénní servírky se přišli zeptat zda budeme jíst. Po odpovědi ano následoval dotaz co si dáme k pití. Moc tomu nerozumím, znamená to snad, že bez chodu uvnitř restaurace nenaléváte? Nevšděli zda mají ještě nějaký jídelní lístek, přinesli 1 špinavý a rozpadlý, titulná stránka (dvoulist A4) spolu drží díky zbývajícím 3cm papíru, který jistě dlouho nevydrží. Před hospodou nikdo nejedl a v hospodě nikdo nebyl, zajímavé. Nabídka je skutečně rozmanitá, já si vybral kousky vepřové panenky s cibulí, slaninou a paprikou s rýží. Toto mně po 15 min. přinesly v následujícím stavu:
panenka stuhlá s flaxami a plavající v oleji
rýže rozvařená, zapáchající a nepoživatelná !!!!!!!!
Odmítl jsem pozřít další kousek, neboť se mně z toho neudělalo dobře. Obsluha jídlo odnesla, po 5 minutách přišla suverénější servírka s informací, že panenka je skutečně panenka a rýže je čerstvá, ráno dělaná, že jí ochutnávala a nic jí není, tedy moje připomínka je neoprávněná. Na dotez zda by toto jídlo snědla odpověděla bez problému, požádal jsem jí tedy, nechť ono jídlo předemnou sní (i když jej již odnesli). Následovala odpověď, že to po mě jíst nebude. Tedy jsem odmítl za toto jídlo zaplatit s tím, že se mně z té rýže skutečně neudělalo dobře, i když jsem ji jen ochutnal, přítelkyně musela ochutnávku této mojí rýže vyplivnout.
Žádné pardon, jen arogantně naštvaná a odcházející servírka kroutíc hlavou, zřejmě ne náhodou blondýna.... Nezaplatil jsem. Myslím, že v dnešní době by měl být přístup v restauracích rozhodně jiný, neboť není žádný problém podělit se o této skutečnosti, pokud vám nejsou zákazníci lhostejní.
V této restauraci jsem byl naposledy.
12 telefonů + 1 mail na rezervaci zaplacených voucherů, ani jedna odpověď. Telefon později radši vypnuli. Zkoušeli jsme to 2 dny. Asi mají zákazníků dost, ale tam ani zadarmo!
V této restauraci jsme byli s přítelkyní před časem na dárkový voucher, týkající se pětichodového menu pro dva. Obsahovalo terinu, tomatovou polévku, nějaké ravioly, plum steak, filet z lososa. Celé menu pro dva stálo 1000 Kč. Chápu, že 5chodové menu je poskládáno obsahově tak, aby vydalo zhruba za běžnou porci oběda/večeře, to je v pořádku, avšak těch 2 x 5 "pidi" porciček pro dva za cenu 1. 000 je hodně předražená "sleva" :-)
Možná by se dalo namítnout, co kvalita surovin? No nevím, za 1. nedostali jsme na stůl nic, co by bylo chuťově tak bombastického, aby jsme si neřekli větu: "nic výjimečného, co si neuvaříme doma.." 2. protože se téměř denně stravuji v pohostinských zařízeních již nějaký ten pátek. 3. umím vařit 4. do obchodu na nákup také sem tam přijdu = dovedu sám za sebe a pro sebe tyto faktory zhodnotit a tak většinou i přesněji odhadnout.
Proto, shrnu li svýma očima svoji 1. návštěvu na tomto místě a směrem k voucheru, pak restaurace na mě zapůsobila dojmem za hodně peněz málo muziky, aneb hrajeme si na gastronomii. To vše podtrhla větička na dárkovém voucheru ve smyslu: "dává se 5 - 10% z celkové útraty jako spropitné" - asi kdybyste zapomněli...
"Paradoxně" díky takovému "výsměchu" hostům, jsem nedal dýško žádné a úplně čistým svědomím vůči osobě, která takovou nehoráznost pustila do světa.
Ale dva + jsem si odnesl - výborná, příjemná obsluha a výborné francouzské víno - to je zkrátka moje slabina.
V zimě jsem zašel, jelikož naproti v Riegrovce nebylo místo, tady ho bylo dost, chování a styl obsluhy je dost retro v nejhorším slova smyslu, no já zde již obtěžovat nebudu.
Fajitas nebylo vůbec zlé, jedinou výhradu bych měl k salsám, dnes už bych očekával domácí...
Pouhé 3 obsazené stoly a na jídlo se čekalo 40 minut. Obsluha odmítla platbu kartou s tím, že s tím neumí. Přinesl jinou vodu. V prostoru ticho, žádná reprodukovaná hudba = všichni si šeptali, protože je tam slyšet každé slovo. Při placení neměl nazpět 60,- Kč, které nakonec vysolil v dvoukorunách (dýško jsem odmítl vzhledem k té mizérii mimořádně nedat, no všechno je jednou poprvé). Placky k jídlu nesrovnatelně horší než ty v Everestu. Jedno jídlo mělo být "lehce pikantní", ale nejen, že nebylo pikantní ani trochu, bylo navíc de facto bez chuti - to samé si v Everestu dávám, tak mám alespoň tohle malé srovnání. Už nikdy.
asi se toho hodne zmenilo, naposled, co jsme tam byl, obsluha pomala, ze cekam nejakou chvili na jidlo chapu, ale i na piti jsme cekali snad 20 minut, takze jsme si uz pak rovnou objednavali 2 coly najednou a bohuzel sice se to honisi nekurackou casti, ale diky smradu z cigaret nebo co to je, ktere tam ustavicne kouri majitel, je to citit i v nekuracke casti, takze ani nedoporucuji pro rodinu s detma
restaurace je nově otevřená, jídlo výborný za pár kaček, velmi milá obsluha, oproti předchozím zkušenostem se hodně zlepšili a určitě doporučuju zajít na oběd. Jo a karty se tu hrát můžou, vím z vlastní zkušenosti :-)
Hospoda asi s nejhoršim personálem, co jsem kdy zažil. Nikdy více!
Příjemné a stylové prostředí, wifina a super káva! Milý personál a to jídlo a to pití!
Ráda se sem vracím, vždy si skvěle pochutnám!
Setřídit podniky
Bazar Plzeň nabízí široký výběr kvalitního bazarového zboží. Zánovní bazar mobilů, ručního nářadí a další elektroniky.